The Instigator
WOLF.J
Con (against)
Winning
3 Points
The Contender
Momo12345
Pro (for)
Losing
0 Points

Limerick Rap Battle 2

Do you like this debate?NoYes+0
Add this debate to Google Add this debate to Delicious Add this debate to FaceBook Add this debate to Digg  
Post Voting Period
The voting period for this debate has ended.
after 1 vote the winner is...
WOLF.J
Voting Style: Open Point System: 7 Point
Started: 2/9/2018 Category: Miscellaneous
Updated: 1 week ago Status: Post Voting Period
Viewed: 97 times Debate No: 107785
Debate Rounds (5)
Comments (0)
Votes (1)

 

WOLF.J

Con

Same rules as my battle w/ dagger, as per your message request to challenge me mate.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lets do this momo12345
Uhh, you forget to keep that fish alive
it stinks
i see you in to dildos n kinks
you perverted, ya have no jive

Acting like your the rock
boy you the crock
i sell hits like foley
I AM SO HOLY
looks like you need a sock

O, wanker. you just a wanker
Everyday I see banker
cos i am loaded
ya identity, corroded
50 mill and an army tanker

but dagger's eating plastic beans
still there borrowing my used up jeans
this in my penitentary
everytime i hit 10 century
unstoppable, everywhere i go i create scenes

me a star
ya face ajar
nullins insecure
edens moms' a whore
boy you already so far

FROM ME, YA MOST ADMIRABLE G
Momo12345

Pro

This won't be as EZ as your battle with dagger
I f-king work so hard yeah I'm a bragger.
Talking bout yourself with a dlck up yo as
There ain"t no way that you can "void my blast

You think I'm acting I'm not
You think you cool, yeah I'm hot
Wanna talk about Identity well least I ain"t a furry
So for this, have MY fury.

I'm just a kid from a small town
F-k with me I'll give you downs
Controversial? I know
I take risks like they're pills that'll take my pain away

You say you're unstoppable
I say you're inaudible
So take a minute listen to my rhyme,
The f-k else could you be doing with your time?

If you're a star than I'm the f-king galaxy
F-k with me you"ll be in agony

I talk big, I know that.
But I'm a big big kid with a big heart and no reason to cause no pain
Just want to give love
Prosperity
All among the land

I think all of this deserves a hand
Debate Round No. 1
WOLF.J

Con

Rah, you're better than dagger already
we all in, looks like no one's taking it steady, but still you ain't ready
violations have already occurred
humiliations have already been blurred, ya poetry obsurd
what?! my man stills hugs a teddy

unbelievable, this guy be real shody
shouting 'make way for noddy'
hiding behind a mask
all my glory to bask...
in, my bars go in, I'm god everybody

this here be ya tribal death
you'll be forgotten like bible seth
man will end you like cain
you'll be disabel, ya life mundane
like 'spex, you cracked up on meth

traum, you hallucinatin
stop ya contemplatin
this right here will break down walls like a trumpet
its 2018,and you still listen to 'pump it'
louder, I'm loud, rowd' n proud, so stop debatin

ya don't belong
this ain't for long
you 15 outta 10?????!!?!!!
OKAY THEN
Liar, suck on papaya, and I'll chew up like k kong
Momo12345

Pro

K kong? I'm fvcking Godzilla
You say I don't belong
Man I gotta say that you are wrong

Why you acting so surprised?
Well I'm here to chastise
you. Don't expect you to understand
cause even your music taste is bland

My poetry absurd?
Your poetry unheard.
Cause we been taught to ignore all the stupid words
I understand what my insults might have stirred

Bad relations, a tad altercation
All for your damnation

Your god?
Well no wonder the world is fvcked
All your fallacies i'm about to deconstruct

Hiding behind a mask?
least I ain't behind a flask
drowning my nonsense tear in pitty and trash

speaking of trash, I'ma 15 your not ev'n a one
Go cry to your momma for the things that I have done
apologize?
that aint in my dictionary
speaking of dlcks get the fvck up off mine
Debate Round No. 2
WOLF.J

Con

Look at my man tryna sell records, ya broken
stuck, jammed, frozen, ere have a token
so you can eat tonight my brother
so you can sleep tonight like mother
teresa, I'm a SAINT awoken

You say ima one, nah I'm the ONE
nein for craziness, so dont even fvck wid me son
i bring the fire scorching hot burns
you just a liar with mental pre-dental concerns
bro, you weigh 5 tonne, I'll smack you over the head like pette dunne, nah we ain't done

This is just the start
mate I wasn't never any good at the wheelcart
it's jus too much hassle
i got me own fvckin cas'le
I'm nero, you zero like guilty midas, you a sell out for a soul n a tart

you say I'm bland
fam you got my d1ck in hand
man talks about dic-tionary
he so retarded he brings a chess board to a game of pictionary
google sand

glass, shattered
ya dreams tattered
man will score hattricks like mbappe
YouTube wadali 'tappe'
ya life will change
ya style rearrange
mans a master, ya gal- disaster
BATTERED...
Momo12345

Pro

Look at all the things you say'n bout me
Look at the ways you feel'n bout me
I quite like the attention
but i gotta break it to you

The only thing gay in this battle is you

United
I'ma kick you off and beat you like they did in the air plane
Make it so you need a cane
Why you try'n so hard?
You got none to impress

We already disapointed
you claim to be anointed
uh- no

When I was just a kid I read war and peace
a thousand pages
two weeks

smarter than smart
got talent alot
stuck up?
hell yeah
but I pull it off

Pull it off like you wish you could do
to anyone of 30 girls
you any gonna get them pearls

Sorry man, but I ain't go'n lie
My truth so hard
Your pain so sharp

Can already feel the spark
coming off my rhymes
while you sit biding your time
for the pity

to suck up a win
but too late

cause you can't come in

After the first round, already had you shook.
Now its a 7.2 earthquake
bout to hit the puget sound.
Sound
Wailing in your ears

Take a sec and listen
To my grand inquisition

This world already fvcked
Everyone had enough
We got starving children
Broken women
Evil men and all.

So why you sitting here,
Like you huffing methanol?
Debate Round No. 3
WOLF.J

Con

Why??!

Why did you have to say that for?
Now i gotta wank for validation, I'm just a lonely triggered whore.
what is mine, now is yours
I'll do 50 chores
for you boo

I'm ya slave
sorry for being brave
I'll make you happy
every one else, crappy
when you enter, i wave

i bow down to the king of kings
you get gal like you lord a rings
you a diamond geezer
women pleasure
all i do is eat facon wings

bet you are taken aback
wid you, my life on track
I'm nuttin
n you all over me 50 shades cuttin
scars all over my back

NAAAAAAAAA SCRAP THAT BULLSH1T
IT AIN'T HAPPENING, YOU A TIT
YOU BEEN STUNG BY A TROJAN HORSE
IMA FVCKIN SLAYER, NO REMORSE
YOUR HISTORY, JUS BEEN REWRIT'
Momo12345

Pro

History been rewrit?
History just got wrote!
Cause the winner write the history books
and bruh that sure aint you

Funny you bring up troy
When i'm treating you like a toy
Bashing you with my rhymes
still you sit here and pine

For a second there you almost made sense
When you were on your knees confessing yo sins
If you a god then I'm a fvcking Titan
Tartarus, standing over your mortal soul

You can be brave from thousands of miles
when all them tissues you using all end up in piles
Its sick

That you can sit behind a screen treating it like a moment
all alone in yo momma's basement
trying not to pay rent
Cause you can't, you stay up from dusk till dawn tryna yo best to win
Sitting with a grin

Well wipe it off your face, son.
You'll have more to wipe when i'm done
Debate Round No. 4
WOLF.J

Con

You talk about a thousand miles, fam you ain't no piano player
you just outta shape triangle, playa
Del la canteras homie
You already owe me
Shut yoself, Im the real groundshaker like Aman Hayer

7.2 yeh?, you broke like haiti
Il be chillin tahiti
You aint momo
U JUST NO SHOW
Boy u best a sign a new treaty

Cos il feed ya to the sharks
fvck ya off coloured remarks
hold on I got diarrhea
bout to recreate Pangea
Skidmarks

That be you, ima send u to flush factory n haunted hills
First u pay my cleaning bills
U my personal Cow
But u got no cash, oh Wow
I got bare kills

SO BYEEEEEE,
CYA WHEN YA DIE
NOW I BEEN BURNING U LIKE KKK FIRE
YOUR REPLIES, SO DIRE
SIGH
Momo12345

Pro

I ain't no piano player but i can wail on the guitar
meanwhile you sitting there cleaning trash out of a jar
You could be on everest and I'd still be above you
So go back where you belong,
(hint) its in a zoo

Bout recreate pangea?
Fvck you I created Gaea.
Mother of all the earth
Master of everything

So take fvcking minute and listen the fvk to me
I talk big
Im loud
I stand tall
Im proud

You talk big talk
like your not blowing your dad for cash
To spend 27.35 on the
website where you can use your eyes
pretend your not alone
you shouldn't feel at home

KKK fire?
more like hells desire
I've been throwing at your rhymes
Like an arrow thats on

fire is what my rhymes are
drowning is what your lyrics do
cause they aren't even pretty enough to be considered women n children
So I'll leave this, just like the Titanic.
Meanwhile I'll be celebrating my victory like a manic
Debate Round No. 5
No comments have been posted on this debate.
1 votes has been placed for this debate.
Vote Placed by dsjpk5 1 week ago
dsjpk5
WOLF.JMomo12345Tied
Agreed with before the debate:--Vote Checkmark0 points
Agreed with after the debate:--Vote Checkmark0 points
Who had better conduct:--Vote Checkmark1 point
Had better spelling and grammar:--Vote Checkmark1 point
Made more convincing arguments:Vote Checkmark--3 points
Used the most reliable sources:--Vote Checkmark2 points
Total points awarded:30 
Reasons for voting decision: Con had better flow and wordplay.