The Instigator
Brainmaster
Pro (for)
Losing
3 Points
The Contender
nerdykiller
Con (against)
Winning
6 Points

Rap Battle (Practice for TV's Tournament

Do you like this debate?NoYes+3
Add this debate to Google Add this debate to Delicious Add this debate to FaceBook Add this debate to Digg  
Post Voting Period
The voting period for this debate has ended.
after 4 votes the winner is...
nerdykiller
Voting Style: Open Point System: 7 Point
Started: 6/9/2011 Category: Miscellaneous
Updated: 5 years ago Status: Post Voting Period
Viewed: 1,155 times Debate No: 16964
Debate Rounds (3)
Comments (8)
Votes (4)

 

Brainmaster

Pro

4K character raps. Three rounds. Promotional/practice for TV's tournament. First rounf for introductions. Let's go.

nerdykiller

Con

Thank you for this type of debate.
I always wanted to this kind of debate. :)
I accept!!!! :)

Debate Round No. 1
Brainmaster

Pro

I'm saving some of my best for my debate for TV's tourney if it gets off the ground but I will try...

___

Hey kid what's up
Nothing? Yeah, uh-huh
I'm to busy kicking @ss to care
Rap against me? You wouldn't dare

Throw me your best raps
It's still crap
You may have good rhymes
But mine will stand the test of time

You're just another DDO noob
While I'm over here, gettin' free boob
You're just another little whore
I can rap something a hundred times more

Oh what's that, you duel me?
You can't do battle with the king MC
Now I'll leave you for a minute
But everything you do is pathetic sh!t.
nerdykiller

Con


Thank you for this type of debate.
I always wanted to this kind of debate. :)
Sorry if its mean...
-------------------------------------------------------------------------

My friends call me nerdykiller
Also known as Mr. Thiller
Come on you can't even spell
I am gonna take you to hell

You got nothing not even hope
You dead cause I am so dope
I am the boss, king, CEO of all
I am gonna be watching you fall

You are the worst at rapping
I am gonna give you such a beating
Say bye to your family you gone
In this game your only a pawn

Your ugly face is so terrible
You make my day so horrible
What you doing fatty, what you gonna do
I just shank you I bid you adieu

Bring it on what are you gonna do
Your late to your period you are overdue
What kind of name is Brainmaster
I just shot you with my blaster

You are known as Brainmaster, but you are brain dead
You don't know how to debate even making a thread
I await my oppenets comeback if he has one
I bet the number of comebacks he has is none
Debate Round No. 2
Brainmaster

Pro

Yo kid your rap is just pathetic
Is your inability to rap genetic
Now I mean you no illwill
But next time you should step up your skill

You can't begin to rap like a master
I can rap better, I can rap faster
While I'm sitting here chugging beer
My opponents is just bein' a qu33r

I've got a hundred babes for spankin'
And my opponent is left with only wankn'
Staring at a screen all day
I will crush you, come what may

He calls himself the nerdykiller
His puny rhymes are merely filler
He calls himself a master rapper
Ha! I'll flush it down the cr@pper

What? This rap is coming to an end?
Oh, but I still of alot of things to mend
No matter, my opponent may be crude and crass
But I can pull a rap far better from my @ss

Well damn I'm running out of thought
Oh well, it was one-sided battle we fought
If you ever wanna do another rap battle
I'll go an' shake yo head like a rattle
nerdykiller

Con

You think your the best and you won
Nah retard its not over its starting to get fun
I got soething called skills
Thats how I always get my kills

I rule DDO b!tch your the loser
Your only a fvcking poser
You got your fake blings and rundown car
I roll in a Ferrari because I am superstar

Come on dude is that all you got
If you rap like that you gonna get shot
You think your loyal DDO king
Nah @ss sh!t you a jester I make you sing

You are the DDO's new loser
Such a cr@ppy wannabe poser
Your known as a boozer a drug user
While I got style rolling in my cruiser

Let me tell you that you just got beat
I am sorry noob just make sure to tweet
That Nerdykiller taught you the sadness
Of losing your first debate throwing you into madness

I got my girls and my crew on the block
I got my game on please call me doc
I am such a pimp while your a wimp
Your such a shrimp after this you walk with a limp

I smoke my high rated drugs
While I shoot you with slugs
From my automatic gun
Sorry you just got pwn

I got my diamond ring
I have my bling bling
My style is like meth
It always bring you death

I am gonna grill you
I am gonna kill you
Please give up or face my wrath
If you don't face my aftermath

Peace out brainmaster or known as failure
This is Nerdykiller you lost say your prayer.
Debate Round No. 3
8 comments have been posted on this debate. Showing 1 through 8 records.
Posted by tvellalott 5 years ago
tvellalott
nerdykiller, you should sign up for the tournament. It doesn't matter if you have only done this battle.
Posted by nerdykiller 5 years ago
nerdykiller
Should have made it longer...
Posted by Brainmaster 5 years ago
Brainmaster
Damn I had a whole nother verse of rap ready
Posted by nerdykiller 5 years ago
nerdykiller
i am gonna accept....
:)
Posted by Ad_Infinitum 5 years ago
Ad_Infinitum
4K means 4,000. He's saying you have 4,000 characters (such as letters, punctuation, and spaces) to write your rap.
Posted by maria12245 5 years ago
maria12245
I'm considering joining.
Posted by nerdykiller 5 years ago
nerdykiller
What character mean the people's user name as a character?
I want to accept but i don't know what u mean...
Posted by Koopin 5 years ago
Koopin
Challenge Danielle Brainmaster. She is not really that hard to beat, she has only won 2 out of 9 rap battles. But she still does it.
4 votes have been placed for this debate. Showing 1 through 4 records.
Vote Placed by Danielle 5 years ago
Danielle
BrainmasternerdykillerTied
Agreed with before the debate:--Vote Checkmark0 points
Agreed with after the debate:--Vote Checkmark0 points
Who had better conduct:--Vote Checkmark1 point
Had better spelling and grammar:--Vote Checkmark1 point
Made more convincing arguments:-Vote Checkmark-3 points
Used the most reliable sources:--Vote Checkmark2 points
Total points awarded:03 
Reasons for voting decision: Tough choice lol...
Vote Placed by headphonegut 5 years ago
headphonegut
BrainmasternerdykillerTied
Agreed with before the debate:--Vote Checkmark0 points
Agreed with after the debate:--Vote Checkmark0 points
Who had better conduct:-Vote Checkmark-1 point
Had better spelling and grammar:--Vote Checkmark1 point
Made more convincing arguments:--Vote Checkmark3 points
Used the most reliable sources:--Vote Checkmark2 points
Total points awarded:01 
Reasons for voting decision: While both debarred weren't very lyrical and the rhyme s weren't very good it was very close but I dont know who to vote for 1 point for being that much better
Vote Placed by BangBang-Coconut 5 years ago
BangBang-Coconut
BrainmasternerdykillerTied
Agreed with before the debate:--Vote Checkmark0 points
Agreed with after the debate:--Vote Checkmark0 points
Who had better conduct:--Vote Checkmark1 point
Had better spelling and grammar:--Vote Checkmark1 point
Made more convincing arguments:--Vote Checkmark3 points
Used the most reliable sources:--Vote Checkmark2 points
Total points awarded:00 
Reasons for voting decision: I'm sorry, I have no opinion either way. >->
Vote Placed by tvellalott 5 years ago
tvellalott
BrainmasternerdykillerTied
Agreed with before the debate:--Vote Checkmark0 points
Agreed with after the debate:--Vote Checkmark0 points
Who had better conduct:--Vote Checkmark1 point
Had better spelling and grammar:--Vote Checkmark1 point
Made more convincing arguments:Vote Checkmark--3 points
Used the most reliable sources:-Vote Checkmark-2 points
Total points awarded:32 
Reasons for voting decision: This was very close but I'm giving it 3:2 to Brain. You both need to try and add more wordplay, slant rhymes (nerdy has a few but they didn't really work for me...), clever metaphors and in-rhymes. If you're interested I have a pdf called "The Rappers Handbook", drop me a pm and I'll hook you up.