Total Posts:79|Showing Posts:1-30|Last Page
Jump to topic:

I'm back guys

Adam2isback
Posts: 364
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/28/2014 11:03:11 PM
Posted: 2 years ago
Wait a second, it's still 10/28/2014 on the site?

Shoots. My bad. It's already the 29th where I live.

Sorry Airmax.
mishapqueen
Posts: 3,995
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/28/2014 11:10:51 PM
Posted: 2 years ago
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

Welcome back!
You cannot choose whether or not you will live by rules, but you can choose which rules you will live by. --Me

"I was wrong. Squirrels are objectively superior to bunnies in every conceivable dimension."
--Joey

"Silence is golden, duct tape is silver" --PetersSmith

Nunc aut Numquam
Vox_Veritas
Posts: 7,074
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/28/2014 11:14:04 PM
Posted: 2 years ago
Unless this is a hoax, it seems that Imabench failed yet again..
Call me Vox, the Resident Contrarian of debate.org.

The DDO Blog:
https://debatedotorg.wordpress.com...

#drinkthecoffeenotthekoolaid
cybertron1998
Posts: 5,818
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 7:53:05 AM
Posted: 2 years ago
who are you?
Epsilon: There are so many stories where some brave hero decides to give their life to save the day, and because of their sacrifice, the good guys win, the survivors all cheer, and everybody lives happily ever after. But the hero... never gets to see that ending. They'll never know if their sacrifice actually made a difference. They'll never know if the day was really saved. In the end, they just have to have faith.
Subutai
Posts: 3,213
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 7:57:46 AM
Posted: 2 years ago
Oh sh*t...
I'm becoming less defined as days go by, fading away, and well you might say, I'm losing focus, kinda drifting into the abstract in terms of how I see myself.
NiamC
Posts: 905
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 8:53:56 AM
Posted: 2 years ago
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

Ha"iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~
Niam est amor, vita Niam
~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~
Adam_Godzilla
Posts: 2,487
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 9:18:58 AM
Posted: 2 years ago
You're the person everyone keeps confusing me with. -.-

Welcome back
New episode of OUTSIDERS: http://www.debate.org...
Episode 4 - They walk among us
18Karl
Posts: 351
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 9:57:35 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 9:19:24 AM, RevNge wrote:
At 10/29/2014 7:57:46 AM, Subutai wrote:
Oh sh*t...
praise the lord Chin Chin
RevNge
Posts: 13,835
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 10:36:55 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 9:58:21 AM, 18Karl wrote:
get ready to fight nazism ppl

It's okay. All you need are a few nukes.
NiamC
Posts: 905
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 10:43:34 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 9:58:21 AM, 18Karl wrote:
get ready to fight nazism ppl

Nahh... I got no beef with this guy. At first I didn't really like him much at first- he slagged me off quite a lot. But then we got on quite well, he's like my fav Nazi/facist.
Im just wondering whether this guy is Adam2 or not... hmmn...
~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~
Niam est amor, vita Niam
~=~=~=~=~=~=~=~=~=~=~
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:11:01 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 9:57:35 AM, 18Karl wrote:
At 10/29/2014 9:19:24 AM, RevNge wrote:
At 10/29/2014 7:57:46 AM, Subutai wrote:
Oh sh*t...
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:14:49 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 7:53:05 AM, cybertron1998 wrote:
who are you?

He's got a bad reputation among the people who interact with him.

I personally know him for accusing literally everyone of being Anglo-Saxon Zionists who are the most evil people on earth.

He also does a lot of pointless opinion questions that no one really votes on.

He's also got a fairly bad temper when you tell him why he's wrong.

And I guess there's the whole Nazism thing.
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
RevNge
Posts: 13,835
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:16:41 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:14:49 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 7:53:05 AM, cybertron1998 wrote:
who are you?

He's got a bad reputation among the people who interact with him.
So he's another LogicalLunatic, then.
I personally know him for accusing literally everyone of being Anglo-Saxon Zionists who are the most evil people on earth.
Yep, another LogicalLunatic.
He also does a lot of pointless opinion questions that no one really votes on.
Again, LogicalLunatic.
He's also got a fairly bad temper when you tell him why he's wrong.
AGAIN, LogicalLunatic.
And I guess there's the whole Nazism thing.
Maybe that's the only difference. XD
RevNge
Posts: 13,835
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:17:31 AM
Posted: 2 years ago
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

This is a test to see if JBB is right.

You're wrong.
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:20:55 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:17:31 AM, RevNge wrote:
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

This is a test to see if JBB is right.

You're wrong.

Lol I'm not sure it's gonna work like that Rev. You gotta get him into a legitimate argument
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
RevNge
Posts: 13,835
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:22:55 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:20:55 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 11:17:31 AM, RevNge wrote:
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

This is a test to see if JBB is right.

You're wrong.

Lol I'm not sure it's gonna work like that Rev. You gotta get him into a legitimate argument

Okay then. ;D
debatability
Posts: 1,160
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:23:29 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:11:01 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 9:57:35 AM, 18Karl wrote:
At 10/29/2014 9:19:24 AM, RevNge wrote:
At 10/29/2014 7:57:46 AM, Subutai wrote:
Oh sh*t...
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:23:43 AM
Posted: 2 years ago
I keep reading this as "I'm black guys."

Confusing statement for a Nazi to make lol.
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:25:33 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:22:55 AM, RevNge wrote:
At 10/29/2014 11:20:55 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 11:17:31 AM, RevNge wrote:
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

This is a test to see if JBB is right.

You're wrong.

Lol I'm not sure it's gonna work like that Rev. You gotta get him into a legitimate argument

Okay then. ;D

It's fun though. A while back he called me a slut, told me to shut up, then told me to suck his male parts.
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
RevNge
Posts: 13,835
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:26:36 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:25:33 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 11:22:55 AM, RevNge wrote:
At 10/29/2014 11:20:55 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 11:17:31 AM, RevNge wrote:
At 10/28/2014 11:02:32 PM, Adam2isback wrote:
after 3 months
how are you
It's me Adam2

This is a test to see if JBB is right.

You're wrong.

Lol I'm not sure it's gonna work like that Rev. You gotta get him into a legitimate argument

Okay then. ;D

It's fun though. A while back he called me a slut, told me to shut up, then told me to suck his male parts.

LOOOOOOOOOOOOL
Adam2isback
Posts: 364
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:27:01 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:23:43 AM, Jonbonbon wrote:
I keep reading this as "I'm black guys."

Confusing statement for a Nazi to make lol.

Listen, I'm still a Nazi. You can keep on with your motherf--king KKK style insults for all I care.

Oh wait, I forgot, you're too ignorant to know the real Nazis. haha
Adam2isback
Posts: 364
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:28:34 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 9:58:21 AM, 18Karl wrote:
get ready to fight nazism ppl

Guess what I'm gonna be here.
The only reason I got kicked off was for cheating a debate, not for my views, so joke's on you.

Plus Sodahead is going down the drain. lol
Reported for criminal activities. You can't mess with this bad motherf--ker here.
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:29:53 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:27:01 AM, Adam2isback wrote:
At 10/29/2014 11:23:43 AM, Jonbonbon wrote:
I keep reading this as "I'm black guys."

Confusing statement for a Nazi to make lol.

Listen, I'm still a Nazi. You can keep on with your motherf--king KKK style insults for all I care.

Oh wait, I forgot, you're too ignorant to know the real Nazis. haha

^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Guys! Look, he's doing it already!

Wow, Adam2. I didn't expect you to crack in your first reply to me.
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
Adam2isback
Posts: 364
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:31:33 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:29:53 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 11:27:01 AM, Adam2isback wrote:
At 10/29/2014 11:23:43 AM, Jonbonbon wrote:
I keep reading this as "I'm black guys."

Confusing statement for a Nazi to make lol.

Listen, I'm still a Nazi. You can keep on with your motherf--king KKK style insults for all I care.

Oh wait, I forgot, you're too ignorant to know the real Nazis. haha

^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Guys! Look, he's doing it already!

Wow, Adam2. I didn't expect you to crack in your first reply to me.

Did you really think I was gonna be kicked off forever? No, I'm gonna be here again, and again.

It was only for cheating on a debate (stupid error of mine)

But if I don't do that, I'm gonna say how I feel. You better get used to it.
Adam2isback
Posts: 364
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:32:52 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:14:49 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 7:53:05 AM, cybertron1998 wrote:
who are you?

He's got a bad reputation among the people who interact with him.

I personally know him for accusing literally everyone of being Anglo-Saxon Zionists who are the most evil people on earth.

He also does a lot of pointless opinion questions that no one really votes on.

He's also got a fairly bad temper when you tell him why he's wrong.

And I guess there's the whole Nazism thing.

And they still are the most bigoted people on earth. Them, the Scandinavians, the Israelis.
I didn't change my view.

Some of them are good, but a lot are raised to be bigots. Too bad. Grow some thick skin.
Jonbonbon
Posts: 2,760
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:34:06 AM
Posted: 2 years ago
At 10/29/2014 11:31:33 AM, Adam2isback wrote:
At 10/29/2014 11:29:53 AM, Jonbonbon wrote:
At 10/29/2014 11:27:01 AM, Adam2isback wrote:
At 10/29/2014 11:23:43 AM, Jonbonbon wrote:
I keep reading this as "I'm black guys."

Confusing statement for a Nazi to make lol.

Listen, I'm still a Nazi. You can keep on with your motherf--king KKK style insults for all I care.

Oh wait, I forgot, you're too ignorant to know the real Nazis. haha

^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Guys! Look, he's doing it already!

Wow, Adam2. I didn't expect you to crack in your first reply to me.

Did you really think I was gonna be kicked off forever? No, I'm gonna be here again, and again.

It was only for cheating on a debate (stupid error of mine)

But if I don't do that, I'm gonna say how I feel. You better get used to it.

Lol you've done lots of things Adam. Like I said above, you have a terrible temper when it comes to interacting with people. There was one time you were calling me a slut and telling me to shut up and suck your dong, then you were basically groveling for me to forgive you because you realized that's actually a pretty crappy thing to say to someone. But here's the thing. You do it all the time, like you can't help it.
The Troll Queen.

I'm also the Troll Goddess of Reason. Sacrifices are appreciated but not necessary.

"I'm a vivacious sex fiend," SolonKR.

Go vote on one of my debates. I'm not that smart, so it'll probably be an easy decision.

Fite me m9

http://www.debate.org...
thett3
Posts: 14,348
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
10/29/2014 11:35:16 AM
Posted: 2 years ago
How much do you hate me for having Scandinavian ancestry?
DDO Vice President

#StandwithBossy

#UnbanTheMadman

#BetOnThett

"Don't quote me, ever." -Max

"My name is max. I'm not a big fan of slacks"- Max rapping

"Walmart should have the opportunity to bribe a politician to it's agenda" -Max

"Thett, you're really good at convincing people you're a decent person"-tulle

"You fit the character of Regina George quite nicely"- Sam

: At 11/12/2016 11:49:40 PM, Raisor wrote:
: thett was right