Total Posts:18|Showing Posts:1-18
Jump to topic:

Imabench's Avatar Poll *

inferno
Posts: 10,689
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 6:33:12 PM
Posted: 1 year ago
I have come to this stunning conclusion that Imabench should change that dreadful avatar starting today. Its annoying as hell and Im not gonna take it anymore. Enough already. Should the DDO Member known as Imabench change his avatar ?
Its soooo broken. Get it. Vote A for Yes. Or B for No.
The-Voice-of-Truth
Posts: 6,580
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 6:43:50 PM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 6:33:12 PM, inferno wrote:
I have come to this stunning conclusion that Imabench should change that dreadful avatar starting today. Its annoying as hell and Im not gonna take it anymore. Enough already. Should the DDO Member known as Imabench change his avatar ?
Its soooo broken. Get it. Vote A for Yes. Or B for No.

Q
"You're more of a fluentic fail doer who sometimes does a doo dah with a diggity ding, managing to push open doors that weren't meant to be opened, only to find that there's no floor, so you instead become spiderman and crawl on the walls." -Vaarka

I'm Rick Harrison and this is my pawn shop. I work here with my old man and my son, Big Hoss, and in 23 years I've learned one thing. You never know what is gonna come through that door
Lee001
Posts: 3,168
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 6:47:55 PM
Posted: 1 year ago
Get over it.
"Condoms are societal constructs created by the government to restrain 'Murican freedom!"-SolonKR

"But I jest and digress (sick rhymes, yo); every boob is equal in the eyes of the Lord."- SolonKR

"Oh Hey, Seeing Artichokes Makes Me Want to Have Sex."- SolonKR

"Yep, but anyone who touches my hair immediately ascends to the heavens..You're already an angel, so touching my hair can do nothing <3" -SolonKR

My hubby Hayd <3 <3
imabench
Posts: 21,230
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 6:52:51 PM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 6:33:12 PM, inferno wrote:
I have come to this stunning conclusion that Imabench should change that dreadful avatar starting today. Its annoying as hell and Im not gonna take it anymore. Enough already. Should the DDO Member known as Imabench change his avatar ?
Its soooo broken. Get it. Vote A for Yes. Or B for No.
Kevin24018 : "He's just so mean it makes me want to ball up my fists and stamp on the ground"
Geogeer: "Nobody is dumb enough to become my protege."

7/14/16 = The Presidency Dies

DDO: THE MOVIE = http://www.debate.org...
http://www.debate.org...

VP of DDO from Dec 14th 2014 to Jan 1st 2015
triangle.128k
Posts: 3,681
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 7:13:32 PM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 6:50:13 PM, 16kadams wrote:
w

At 8/11/2015 6:43:50 PM, The-Voice-of-Truth wrote:
Q

At 8/11/2015 6:40:11 PM, XLAV wrote:
c.

What, we're posting random letters now?
inferno
Posts: 10,689
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 7:33:52 PM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 7:13:32 PM, triangle.128k wrote:
At 8/11/2015 6:50:13 PM, 16kadams wrote:
w

At 8/11/2015 6:43:50 PM, The-Voice-of-Truth wrote:
Q

At 8/11/2015 6:40:11 PM, XLAV wrote:
c.


What, we're posting random letters now?

They're afraid of Imabench. Trust me they are.
sadolite
Posts: 8,842
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/11/2015 9:28:33 PM
Posted: 1 year ago
Meh, who cares. It's his avatar.
It's not your views that divide us, it's what you think my views should be that divides us.

If you think I will give up my rights and forsake social etiquette to make you "FEEL" better you are sadly mistaken

If liberal democrats would just stop shooting people gun violence would drop by 90%
Daltonian
Posts: 4,797
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 12:19:44 AM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 9:28:33 PM, sadolite wrote:
Meh, who cares. It's his avatar.
Yeah, and I'm sure Miles Quaritch thought that about Jake Sully, too. He was wrong, though, wasn't he?
F _ C K
All I need is "u", baby
sadolite
Posts: 8,842
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 12:29:51 AM
Posted: 1 year ago
At 8/12/2015 12:19:44 AM, Daltonian wrote:
At 8/11/2015 9:28:33 PM, sadolite wrote:
Meh, who cares. It's his avatar.
Yeah, and I'm sure Miles Quaritch thought that about Jake Sully, too. He was wrong, though, wasn't he?

UHHHHHHHHH who what?
It's not your views that divide us, it's what you think my views should be that divides us.

If you think I will give up my rights and forsake social etiquette to make you "FEEL" better you are sadly mistaken

If liberal democrats would just stop shooting people gun violence would drop by 90%
imabench
Posts: 21,230
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 1:09:21 AM
Posted: 1 year ago
At 8/12/2015 12:29:51 AM, sadolite wrote:
At 8/12/2015 12:19:44 AM, Daltonian wrote:
At 8/11/2015 9:28:33 PM, sadolite wrote:
Meh, who cares. It's his avatar.
Yeah, and I'm sure Miles Quaritch thought that about Jake Sully, too. He was wrong, though, wasn't he?

UHHHHHHHHH who what?

He was making a reference to the movie 'Avatar'
Kevin24018 : "He's just so mean it makes me want to ball up my fists and stamp on the ground"
Geogeer: "Nobody is dumb enough to become my protege."

7/14/16 = The Presidency Dies

DDO: THE MOVIE = http://www.debate.org...
http://www.debate.org...

VP of DDO from Dec 14th 2014 to Jan 1st 2015
sadolite
Posts: 8,842
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 1:56:46 AM
Posted: 1 year ago
At 8/12/2015 1:09:21 AM, imabench wrote:
At 8/12/2015 12:29:51 AM, sadolite wrote:
At 8/12/2015 12:19:44 AM, Daltonian wrote:
At 8/11/2015 9:28:33 PM, sadolite wrote:
Meh, who cares. It's his avatar.
Yeah, and I'm sure Miles Quaritch thought that about Jake Sully, too. He was wrong, though, wasn't he?

UHHHHHHHHH who what?

He was making a reference to the movie 'Avatar'

K then
It's not your views that divide us, it's what you think my views should be that divides us.

If you think I will give up my rights and forsake social etiquette to make you "FEEL" better you are sadly mistaken

If liberal democrats would just stop shooting people gun violence would drop by 90%
Blade-of-Truth
Posts: 5,036
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 5:06:58 AM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 6:33:12 PM, inferno wrote:
I have come to this stunning conclusion that Imabench should change that dreadful avatar starting today. Its annoying as hell and Im not gonna take it anymore. Enough already. Should the DDO Member known as Imabench change his avatar ?
Its soooo broken. Get it. Vote A for Yes. Or B for No.

B, it's hawt
Debate.org Deputy Vote Moderator
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
DDO Voting Guide: http://www.debate.org...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Need a judge on your debate? Nominate me! http://www.debate.org...
inferno
Posts: 10,689
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 3:25:57 PM
Posted: 1 year ago
At 8/12/2015 1:09:21 AM, imabench wrote:
At 8/12/2015 12:29:51 AM, sadolite wrote:
At 8/12/2015 12:19:44 AM, Daltonian wrote:
At 8/11/2015 9:28:33 PM, sadolite wrote:
Meh, who cares. It's his avatar.
Yeah, and I'm sure Miles Quaritch thought that about Jake Sully, too. He was wrong, though, wasn't he?

UHHHHHHHHH who what?

He was making a reference to the movie 'Avatar'

No. Your avatar there.
lannan13
Posts: 23,111
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/12/2015 7:31:45 PM
Posted: 1 year ago
At 8/11/2015 6:33:12 PM, inferno wrote:
I have come to this stunning conclusion that Imabench should change that dreadful avatar starting today. Its annoying as hell and Im not gonna take it anymore. Enough already. Should the DDO Member known as Imabench change his avatar ?
Its soooo broken. Get it. Vote A for Yes. Or B for No.

Yeah, change it back to Jack Sparrow.
-~-~-~-~-~-~-~-Lannan13'S SIGNATURE-~-~-~-~-~-~-~-

If the sky's the limit then why do we have footprints on the Moon? I'm shooting my aspirations for the stars.

"If you are going through hell, keep going." "Sir Winston Churchill

"No one can make you feel inferior without your consent." "Eleanor Roosevelt

Topics I want to debate. (http://tinyurl.com...)
-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~