Total Posts:47|Showing Posts:1-30|Last Page
Jump to topic:

What are you listening to right now?

Buddamoose
Posts: 19,452
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2016 10:42:30 PM
Posted: 2 years ago
Audiobooks
"Reality is an illusion created due to a lack of alcohol"
-Airmax1227

"You were the moon all this time, and he was always there to make you shine."

"Was he the sun?"

"No honey, he was the darkness"

-Kazekirion
tejretics
Posts: 6,925
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/14/2016 3:41:25 AM
Posted: 2 years ago
Alanis Morissette's "Thank You," Dave Matthews's "You Might Die Trying," Gomez's "See the World," and a few songs that I heard in bookstores and wanted to find what they were (some typical Hot 100 songs, e.g. Taylor Swift; I used one of those websites where you can hum a song and it'll tell you what song it is).
Just because you're magic doesn't mean you aren't real.

http://gotejas.com...
Raisor
Posts: 5,171
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/14/2016 6:04:55 PM
Posted: 2 years ago
At 2/13/2016 8:54:30 PM, Torton wrote:
At 2/13/2016 8:52:35 PM, Torton wrote:
Clarence Clarity - No Now



Full album, if anyone's interested: https://www.youtube.com...

Yeah I might need to listen to this album.

Its like a weird pop...barrage. Not sure how I feel about it yet.
We gonna pull up like the ice cream truck
Torton
Posts: 989
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/14/2016 6:11:26 PM
Posted: 2 years ago
At 2/14/2016 6:04:55 PM, Raisor wrote:
At 2/13/2016 8:54:30 PM, Torton wrote:
At 2/13/2016 8:52:35 PM, Torton wrote:
Clarence Clarity - No Now



Full album, if anyone's interested: https://www.youtube.com...

Yeah I might need to listen to this album.

Its like a weird pop...barrage. Not sure how I feel about it yet.
Yeah, it's balls to the wall glitch pop. I've been trying to find more stuff like it, but haven't been very successful.
Buddamoose
Posts: 19,452
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/15/2016 3:10:02 AM
Posted: 2 years ago
At 2/15/2016 3:03:44 AM, Hayd wrote:
At 2/13/2016 10:42:30 PM, Buddamoose wrote:
Audiobooks

lmao

Well, it was/is what I'm listening to lol xD.
"Reality is an illusion created due to a lack of alcohol"
-Airmax1227

"You were the moon all this time, and he was always there to make you shine."

"Was he the sun?"

"No honey, he was the darkness"

-Kazekirion
Hayd
Posts: 4,393
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/15/2016 3:15:43 AM
Posted: 2 years ago
At 2/15/2016 3:10:02 AM, Buddamoose wrote:
At 2/15/2016 3:03:44 AM, Hayd wrote:
At 2/13/2016 10:42:30 PM, Buddamoose wrote:
Audiobooks

lmao

Well, it was/is what I'm listening to lol xD.

Do you use audible.com?
Black-Jesus
Posts: 61
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/15/2016 3:30:38 AM
Posted: 2 years ago
At 2/13/2016 5:25:36 PM, Raisor wrote:
Playing now in my kitchen:



What have you been listening to recently?

I'm listening to Scary Movie by Eminem right now
Vote on my newest debate(s):
God, as depicted in the Bible, is not benevolent: http://www.debate.org...
Maikuru
Posts: 9,112
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/19/2016 7:33:00 PM
Posted: 2 years ago
Mostly instrumental jazz. I kind of hate my other Pandora stations right now.
"You assume I wouldn't want to burn this whole place to the ground."
- lamerde

https://i.imgflip.com...
Buddamoose
Posts: 19,452
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/27/2016 12:37:12 AM
Posted: 2 years ago
At 2/15/2016 3:15:43 AM, Hayd wrote:
At 2/15/2016 3:10:02 AM, Buddamoose wrote:
At 2/15/2016 3:03:44 AM, Hayd wrote:
At 2/13/2016 10:42:30 PM, Buddamoose wrote:
Audiobooks

lmao

Well, it was/is what I'm listening to lol xD.

Do you use audible.com?

Yup, currently listening to the Percy Jackson Series, on book 5.
"Reality is an illusion created due to a lack of alcohol"
-Airmax1227

"You were the moon all this time, and he was always there to make you shine."

"Was he the sun?"

"No honey, he was the darkness"

-Kazekirion
SolonKR
Posts: 4,374
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/29/2016 10:07:34 PM
Posted: 2 years ago
Obligatory weeaboo post. All but one are links because I didn't want to clutter this.

https://www.youtube.com...
https://www.youtube.com...
https://www.youtube.com...
https://www.youtube.com...
https://www.youtube.com...
https://www.youtube.com...

That's a few of 'em.
Bailey <3

"For often evil men are rich, and good men poor;
But we will not exchange with them
Our virtue for their wealth, since one abides always,
While riches change their owners every day." - Solon, Plutarch's "Life of Solon"
Vaarka
Posts: 13,130
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/29/2016 10:09:08 PM
Posted: 2 years ago
Currently playing is....

Blackmill - Evil Beauty
Beginner Series Mafia Mod. PM if interested***
-
"I bet you're thinking right now 'haha I'm a genius'. well you're not" - Valkrin

"You're too young to be so wise, mate. Tone it down a little." - Devilry

*puffs bubble pipe*
Buddamoose
Posts: 19,452
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/4/2016 3:19:31 AM
Posted: 2 years ago
https://www.youtube.com...

this is some fire but god damn if the song isn't some heavy sh!t lyrically
"Reality is an illusion created due to a lack of alcohol"
-Airmax1227

"You were the moon all this time, and he was always there to make you shine."

"Was he the sun?"

"No honey, he was the darkness"

-Kazekirion