Total Posts:123|Showing Posts:1-30|Last Page
Jump to topic:

Beginners 6.3 - DAY PHASE THREE

drafterman
Posts: 18,870
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 6:48:08 AM
Posted: 4 years ago
Jordan's head was found stuck upon a fence post this morning.

Jordan: You are the COP. Each night phase you may select an individual and you will be told that individual's alignment. 'Innocent' means they are aligned with the town. 'Guilty' means they are not aligned with the town. You win with the town.

Graveyard
Jordan - Cop
Xerge - ????

Living Players
1. DevonNetzley
2. kyro
3. OberHerr
4. vmpire321
5. MasterKage
6. USM
7. The Wise And Venerable medic
8. The Piercing Intellect of Logic_on_Rails

With 8 players, it takes 5 votes to lynch.

blackhawk is my co-mod, and speaks with authority.

This Day Phase will end on 2/15 at 8:00am EST.
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:51:23 AM
Posted: 4 years ago
Wow lol Jordon was also a cop. I have some interesting information for all of you, Would you guys ike to hear?
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:51:41 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 7:51:24 AM, medic0506 wrote:
Ok, anybody got any guilty results??

I did.
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
medic0506
Posts: 13,450
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:52:50 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 7:51:23 AM, kyro90 wrote:
Wow lol Jordon was also a cop. I have some interesting information for all of you, Would you guys ike to hear?

Sure whatcha got??
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:55:28 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 7:52:50 AM, medic0506 wrote:
At 2/13/2012 7:51:23 AM, kyro90 wrote:
Wow lol Jordon was also a cop. I have some interesting information for all of you, Would you guys ike to hear?

Sure whatcha got??

Its best to wait till everyone is online so they can also see.
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
drafterman
Posts: 18,870
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:57:01 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 7:55:28 AM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 7:52:50 AM, medic0506 wrote:
At 2/13/2012 7:51:23 AM, kyro90 wrote:
Wow lol Jordon was also a cop. I have some interesting information for all of you, Would you guys ike to hear?

Sure whatcha got??

Its best to wait till everyone is online so they can also see.

MOD NOTE: No it isn't.
F-16_Fighting_Falcon
Posts: 18,324
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:57:43 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 7:55:28 AM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 7:52:50 AM, medic0506 wrote:
At 2/13/2012 7:51:23 AM, kyro90 wrote:
Wow lol Jordon was also a cop. I have some interesting information for all of you, Would you guys ike to hear?

Sure whatcha got??

Its best to wait till everyone is online so they can also see.

lol. They can see it no matter when you post.
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 7:59:48 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 7:57:01 AM, drafterman wrote:
At 2/13/2012 7:55:28 AM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 7:52:50 AM, medic0506 wrote:
At 2/13/2012 7:51:23 AM, kyro90 wrote:
Wow lol Jordon was also a cop. I have some interesting information for all of you, Would you guys ike to hear?

Sure whatcha got??

Its best to wait till everyone is online so they can also see.

MOD NOTE: No it isn't.

Lol fine...
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 8:02:40 AM
Posted: 4 years ago
Ok guys, I investigated Master Kage because I was kinda bored and I got him on guilty! He is either Miller of a real Mafia. VTL Master Kage for Role Claim.
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 8:05:20 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 8:02:40 AM, kyro90 wrote:
Ok guys, I investigated Master Kage because I was kinda bored and I got him on guilty! He is either Miller or a real Mafia. VTL Master Kage for Role Claim.

fxed
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
medic0506
Posts: 13,450
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 8:18:04 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 8:02:40 AM, kyro90 wrote:
Ok guys, I investigated Master Kage because I was kinda bored and I got him on guilty! He is either Miller of a real Mafia. VTL Master Kage for Role Claim.

I'm not really sure what to make of you Kyro. Last dp you reported an innocent on Vampire but seemed to not trust it, saying that you're prolly flavored, even though you could have had no reason to believe that at that time. Now you report a guilty verdict and you seem to throw your thinking of last dp out the window and are treating this result as golden. I gotta be honest, you're looking suspicious enough right now that I'm not really sure I want to out more roles because of what you say.
OberHerr
Posts: 13,062
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 9:05:32 AM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 8:18:04 AM, medic0506 wrote:
At 2/13/2012 8:02:40 AM, kyro90 wrote:
Ok guys, I investigated Master Kage because I was kinda bored and I got him on guilty! He is either Miller of a real Mafia. VTL Master Kage for Role Claim.

I'm not really sure what to make of you Kyro. Last dp you reported an innocent on Vampire but seemed to not trust it, saying that you're prolly flavored, even though you could have had no reason to believe that at that time. Now you report a guilty verdict and you seem to throw your thinking of last dp out the window and are treating this result as golden. I gotta be honest, you're looking suspicious enough right now that I'm not really sure I want to out more roles because of what you say.

This.
-~-~-~-~-~-~-~-OBERHERR'S SIGNATURE-~-~-~-~-~-~-~-

Official Enforcer for the DDO Elite(if they existed).

"Cases are anti-town." - FourTrouble

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 2:06:44 PM
Posted: 4 years ago
Sorry I am late, I am at school and this is the only time I am able to get on lol.. Anyway.... What were you asking?
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
MasterKage
Posts: 1,257
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:16:17 PM
Posted: 4 years ago
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.

Re-reading, btw.
This signature is full of timey wimey wibbly wobbly stuff...
OberHerr
Posts: 13,062
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:24:18 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 1:59:57 PM, vmpire321 wrote:
At 2/13/2012 9:23:14 AM, Jordan56 wrote:
* Darn all you scums * Avenge me Town!!!

lol. Our cop died already...

Wasn't he cop last time?

And wasn't he killed early last time?
-~-~-~-~-~-~-~-OBERHERR'S SIGNATURE-~-~-~-~-~-~-~-

Official Enforcer for the DDO Elite(if they existed).

"Cases are anti-town." - FourTrouble

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:25:35 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:16:17 PM, MasterKage wrote:
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.


Re-reading, btw.

Yeah I am the only one posting here lol.
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
OberHerr
Posts: 13,062
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:26:09 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:25:35 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:16:17 PM, MasterKage wrote:
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.


Re-reading, btw.

Yeah I am the only one posting here lol.

Answer me and medics question plox.
-~-~-~-~-~-~-~-OBERHERR'S SIGNATURE-~-~-~-~-~-~-~-

Official Enforcer for the DDO Elite(if they existed).

"Cases are anti-town." - FourTrouble

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:26:53 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:26:09 PM, OberHerr wrote:
At 2/13/2012 3:25:35 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:16:17 PM, MasterKage wrote:
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.


Re-reading, btw.

Yeah I am the only one posting here lol.

Answer me and medics question plox.

Sure, questions?
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
OberHerr
Posts: 13,062
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:29:24 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:26:53 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:26:09 PM, OberHerr wrote:
At 2/13/2012 3:25:35 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:16:17 PM, MasterKage wrote:
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.


Re-reading, btw.

Yeah I am the only one posting here lol.

Answer me and medics question plox.

Sure, questions?

Look on the last page.
-~-~-~-~-~-~-~-OBERHERR'S SIGNATURE-~-~-~-~-~-~-~-

Official Enforcer for the DDO Elite(if they existed).

"Cases are anti-town." - FourTrouble

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:29:56 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:29:24 PM, OberHerr wrote:
At 2/13/2012 3:26:53 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:26:09 PM, OberHerr wrote:
At 2/13/2012 3:25:35 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:16:17 PM, MasterKage wrote:
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.


Re-reading, btw.

Yeah I am the only one posting here lol.

Answer me and medics question plox.

Sure, questions?

Look on the last page.

Alright let me see....
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:31:54 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 8:18:04 AM, medic0506 wrote:
At 2/13/2012 8:02:40 AM, kyro90 wrote:
Ok guys, I investigated Master Kage because I was kinda bored and I got him on guilty! He is either Miller of a real Mafia. VTL Master Kage for Role Claim.

I'm not really sure what to make of you Kyro. Last dp you reported an innocent on Vampire but seemed to not trust it, saying that you're prolly flavored, even though you could have had no reason to believe that at that time. Now you report a guilty verdict and you seem to throw your thinking of last dp out the window and are treating this result as golden. I gotta be honest, you're looking suspicious enough right now that I'm not really sure I want to out more roles because of what you say.

Yes I am not throwing away my possible flavor, I am just sharing my findings of who I investigated. I am not sure because on the first DP drafter said that cops would be flavored so I cannot say for sure, which is why I am going back and forth about the inno and guilty.
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
kyro90
Posts: 4,400
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:33:06 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:29:24 PM, OberHerr wrote:
At 2/13/2012 3:26:53 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:26:09 PM, OberHerr wrote:
At 2/13/2012 3:25:35 PM, kyro90 wrote:
At 2/13/2012 3:16:17 PM, MasterKage wrote:
Awwh...

I know this game is inactive, but 17 posts in 6 hours? Disappointing.


Re-reading, btw.

Yeah I am the only one posting here lol.

Answer me and medics question plox.

Sure, questions?

Look on the last page
Actually, this is the last page lol fail.. :P
Allow me to give you my card....
Oh you cant read? Pitty. It says,
You are now holding the card of the Awesome-Steller-Second-to-none-hot-cool-funny-incredible-magical-beautious-cuddly-warm-kitty-kat-like Secretary
MasterKage
Posts: 1,257
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:36:31 PM
Posted: 4 years ago
Kyro, it seems that Jordan was the unflavored cop, so you are probably a flavored, and I doubt your reports are accurate, I also doubt your reports are reliable.

My FoS is also on you with that inno/guilty incident on Vmpire.
This signature is full of timey wimey wibbly wobbly stuff...
OberHerr
Posts: 13,062
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:52:39 PM
Posted: 4 years ago
At 2/13/2012 3:36:31 PM, MasterKage wrote:
Kyro, it seems that Jordan was the unflavored cop, so you are probably a flavored, and I doubt your reports are accurate, I also doubt your reports are reliable.

My FoS is also on you with that inno/guilty incident on Vmpire.

Hm.......well we could always do a townie trade. If your guilty, then we let Kyro live, if not...
-~-~-~-~-~-~-~-OBERHERR'S SIGNATURE-~-~-~-~-~-~-~-

Official Enforcer for the DDO Elite(if they existed).

"Cases are anti-town." - FourTrouble

-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
UnStupendousMan
Posts: 3,475
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
2/13/2012 3:56:54 PM
Posted: 4 years ago
@Kyro: MK is not miller. I am. FOS KYRO because of 2nd cop claim. VTL KAGE for lynch; if he flips innocent, lynch Kyro/vig kill Kyro IMMEDIATELY.