Total Posts:21|Showing Posts:1-21
Jump to topic:

Coughing up blood

acvavra
Posts: 318
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/17/2012 9:56:43 PM
Posted: 4 years ago
I have been coughing up blood for about a week. Yahoo answers says it may not be dangerous. But I don't want to go to the doctors because I cant affors it if something is wrong and I have to pay a bunch of money. I only cough up blood occasionally throughout the week. Any advice on the disease or solution?
Maikuru
Posts: 9,112
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/17/2012 10:58:08 PM
Posted: 4 years ago
Whenever blood is coming out of you when you don't expect it, it's a problem. I would go to a free clinic at the very least.
"You assume I wouldn't want to burn this whole place to the ground."
- lamerde

https://i.imgflip.com...
acvavra
Posts: 318
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/17/2012 11:15:15 PM
Posted: 4 years ago
At 8/17/2012 10:58:08 PM, Maikuru wrote:
Whenever blood is coming out of you when you don't expect it, it's a problem. I would go to a free clinic at the very least.

dont have one in my city I think
acvavra
Posts: 318
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/17/2012 11:16:17 PM
Posted: 4 years ago
At 8/17/2012 11:11:31 PM, Axiom wrote:
Definitely visit a doctor. It isn't worth the risk. Especially if it is a tumor.

I hope so. Any other advice before I go.
R0b1Billion
Posts: 3,733
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/18/2012 11:34:00 AM
Posted: 4 years ago
At 8/17/2012 11:16:17 PM, acvavra wrote:
At 8/17/2012 11:11:31 PM, Axiom wrote:
Definitely visit a doctor. It isn't worth the risk. Especially if it is a tumor.

I hope so. Any other advice before I go.

There's not much you can do other than get to a specialist. Most likely it COULD be nothing, or it COULD be something extremely serious. They need to run certain tests to determine that. Websites and DDO are not going to help you!
Beliefs in a nutshell:
- The Ends never justify the Means.
- Objectivity is secondary to subjectivity.
- The War on Drugs is the worst policy in the U.S.
- Most people worship technology as a religion.
- Computers will never become sentient.
caveat
Posts: 2,137
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/20/2012 12:17:11 PM
Posted: 4 years ago
At 8/17/2012 10:59:39 PM, FREEDO wrote:
Drive up to Canada. They provide free services for outsiders as well.

We'll take him.
There is an art, it says, or rather, a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss. " Clearly, it is this second part, the missing, which presents the difficulties.
Microsuck
Posts: 1,562
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/20/2012 6:19:20 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...
Wall of Fail

Devil worship much? - SD
Newsflash: Atheists do not believe in the Devil! - Me
Newsflash: I doesnt matter if you think you do or not.....You do - SD

"you [imabench] are very naive and so i do not consider your opinions as having any merit. you must still be in highschool" - falconduler
phantom
Posts: 6,774
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/20/2012 6:35:38 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:19:20 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...

Pray and tho shalt be healed!

Just so you know. Only a small portion of Christians think like that.
"Music is a zen-like ecstatic state where you become the new man of the future, the Nietzschean merger of Apollo and Dionysus." Ray Manzarek (The Doors)
Microsuck
Posts: 1,562
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/20/2012 6:36:19 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:35:38 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:19:20 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...

Pray and tho shalt be healed!

Just so you know. Only a small portion of Christians think like that.

I know. But given his previous posts...
Wall of Fail

Devil worship much? - SD
Newsflash: Atheists do not believe in the Devil! - Me
Newsflash: I doesnt matter if you think you do or not.....You do - SD

"you [imabench] are very naive and so i do not consider your opinions as having any merit. you must still be in highschool" - falconduler
phantom
Posts: 6,774
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/20/2012 6:41:22 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:36:19 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:35:38 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:19:20 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...

Pray and tho shalt be healed!

Just so you know. Only a small portion of Christians think like that.

I know. But given his previous posts...

Kk, just making sure you're not generalizing! :P
"Music is a zen-like ecstatic state where you become the new man of the future, the Nietzschean merger of Apollo and Dionysus." Ray Manzarek (The Doors)
Microsuck
Posts: 1,562
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/20/2012 6:59:17 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:41:22 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:36:19 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:35:38 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:19:20 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...

Pray and tho shalt be healed!

Just so you know. Only a small portion of Christians think like that.

I know. But given his previous posts...

Kk, just making sure you're not generalizing! :P

Yeah. Obviously it is the fallacy of hasty generalization to say that "One Christian is against medicine; therefore all of them are; therefore, Christians are all idiots..."
Wall of Fail

Devil worship much? - SD
Newsflash: Atheists do not believe in the Devil! - Me
Newsflash: I doesnt matter if you think you do or not.....You do - SD

"you [imabench] are very naive and so i do not consider your opinions as having any merit. you must still be in highschool" - falconduler
1dustpelt
Posts: 1,970
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/21/2012 3:55:56 PM
Posted: 4 years ago
Definitely go to the doctor. Your insurance should cover.
Wall of LOL
"Infanticide is justified as long as the infants are below two" ~ RoyalPaladin
"Promoting female superiority is the only way to establish equality." ~ RoyalPaladin
"Jury trials should be banned. They're nothing more than opportunities for racists to destroy lives." ~ RoyalPaladin after the Zimmerman Trial.
acvavra
Posts: 318
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/21/2012 4:28:24 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:59:17 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:41:22 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:36:19 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:35:38 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:19:20 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...

Pray and tho shalt be healed!

Just so you know. Only a small portion of Christians think like that.

I know. But given his previous posts...

Kk, just making sure you're not generalizing! :P

Yeah. Obviously it is the fallacy of hasty generalization to say that "One Christian is against medicine; therefore all of them are; therefore, Christians are all idiots..."

I am not against medicine, the Apostle Paul got injured and God didn't heal him(2 Corinthians 12:7-9).
Lordknukle
Posts: 12,788
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/24/2012 7:19:02 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

So you have 6 different bacterial infections in your lung?
"Easy is the descent to Avernus, for the door to the Underworld lies upon both day and night. But to retrace your steps and return to the breezes above- that's the task, that's the toil."
Koopin
Posts: 12,090
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/24/2012 8:18:33 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Dang, consider yourself lucky.

I got two xrays which turned out nothing was wrong, then got slapped with a $500 bill. Yippe!!! Got it paid, but still.
kfc
DetectableNinja
Posts: 6,043
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
8/24/2012 8:26:53 PM
Posted: 4 years ago
At 8/20/2012 6:59:17 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:41:22 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:36:19 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:35:38 PM, phantom wrote:
At 8/20/2012 6:19:20 PM, Microsuck wrote:
At 8/20/2012 6:10:48 PM, acvavra wrote:
Doctor said I had a bacterial infection in my throat. Now I'm on 6 different antibiotics and short 408 dollars. Medicine sure ain't cheap!

Yeah. I thought God would provide for everything and you shouldn't rely off of that stuff...

http://rejectionofpascalswager.net...

Pray and tho shalt be healed!

Just so you know. Only a small portion of Christians think like that.

I know. But given his previous posts...

Kk, just making sure you're not generalizing! :P

Yeah. Obviously it is the fallacy of hasty generalization to say that "One Christian is against medicine; therefore all of them are; therefore, Christians are all idiots..."

I thought that was the Fallacy of Composition.
Think'st thou heaven is such a glorious thing?
I tell thee, 'tis not half so fair as thou
Or any man that breathes on earth.

- Christopher Marlowe, Doctor Faustus