Total Posts:28|Showing Posts:1-28
Jump to topic:

Is Rebecca Black trollin'?

TUF
Posts: 21,310
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 2:27:40 PM
Posted: 5 years ago
I, like alot of others, am one of those types that likes to review viral videos. Im sure alot of you have heard of the video "Friday" on YouTube by Rebecca black. This video was posted a week ago and already has over 70 million views. But if you watch the video it really just kind of sucks. Is this video supposed to be a joke or is this chick for real?! And do people watch it to make fun of it, or do they actually think it's good? Or is it both? Is she really the next Justin beiges as some are saying?

http://m.youtube.com...
"I've got to go and grab a shirt" ~ Airmax1227
TUF
Posts: 21,310
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 2:37:01 PM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 2:33:10 PM, badger wrote:
haha i just got to the token black dude. funny video.

I think it was intended to be a joke, but I am not sure. What do ya think
"I've got to go and grab a shirt" ~ Airmax1227
badger
Posts: 11,793
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 2:38:02 PM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 2:37:01 PM, TUF wrote:
At 3/31/2011 2:33:10 PM, badger wrote:
haha i just got to the token black dude. funny video.

I think it was intended to be a joke, but I am not sure. What do ya think

people can just suck. look at you :P
signature
CosmicAlfonzo
Posts: 5,955
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 6:48:21 PM
Posted: 5 years ago
Damn, what is this the 3rd topic about this stupid song?

This song is secretly about weed.

Seven a.m., waking up in the morning
Gotta be fresh, gotta go downstairs
Gotta have my bowl, gotta have cereal
Seein' everything, the time is goin'
Tickin' on and on, everybody's rushin'
Gotta get down to the bus stop:
Gotta catch my bus, I see my friends (My friends)

Notice that she has to have her bowl BEFORE the cereal. Typical stoner behavior

Time is ticking on and on? Sounds like the effects of the THE TREE OF KNOWLEDGE to me. Everyone is rushing? Dude, she just wants to mellow.

The rest of the song is about partying, which is typically accompanied by HOOLIGAN TEENAGER BEHAVIOR, such as the consumption of reefarious chemical amusement aide..

Take notice that later in the video, a BLACK MAN drives by, and notices kids at the bus stop. Why else would A BLACK MAN take notice of them for any other reason than to SLANG DOPE?

This song will corrupt our youth, and encourage the puffing of the magic dragon.

Your face has melted at these obvious truths.
Official "High Priest of Secular Affairs and Transient Distributor of Sonic Apple Seeds relating to the Reptilian Division of Paperwork Immoliation" of The FREEDO Bureaucracy, a DDO branch of the Erisian Front, a subdivision of the Discordian Back, a Limb of the Illuminatian Cosmic Utensil Corp
J.Kenyon
Posts: 4,194
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 9:33:15 PM
Posted: 5 years ago
At first, I thought this was a very clever satire of the current state of the music industry. Then I read this: http://latimesblogs.latimes.com...

That Patrice Wilson is one evil bastard.
lovelife
Posts: 14,629
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 11:01:55 PM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 6:48:21 PM, CosmicAlfonzo wrote:
Damn, what is this the 3rd topic about this stupid song?


This song is secretly about weed.

Seven a.m., waking up in the morning
Gotta be fresh, gotta go downstairs
Gotta have my bowl, gotta have cereal
Seein' everything, the time is goin'
Tickin' on and on, everybody's rushin'
Gotta get down to the bus stop:
Gotta catch my bus, I see my friends (My friends)

Notice that she has to have her bowl BEFORE the cereal. Typical stoner behavior

Time is ticking on and on? Sounds like the effects of the THE TREE OF KNOWLEDGE to me. Everyone is rushing? Dude, she just wants to mellow.

The rest of the song is about partying, which is typically accompanied by HOOLIGAN TEENAGER BEHAVIOR, such as the consumption of reefarious chemical amusement aide..

Take notice that later in the video, a BLACK MAN drives by, and notices kids at the bus stop. Why else would A BLACK MAN take notice of them for any other reason than to SLANG DOPE?

This song will corrupt our youth, and encourage the puffing of the magic dragon.

Your face has melted at these obvious truths.

glenn beck does music videos? :p
Without Royal there is a hole inside of me, I have no choice but to leave
tvellalott
Posts: 10,864
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 11:12:07 PM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 10:32:45 PM, J.Kenyon wrote:
Bob Dylan's cover is much better than the original XD

ZOMG, Bob Dylon can save any song.
"Caitlyn Jenner is an incredibly brave and stunningly beautiful woman."

Muh threads
Using mafia tactics in real-life: http://www.debate.org...
6 years of DDO: http://www.debate.org...
J.Kenyon
Posts: 4,194
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 11:17:08 PM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 11:12:07 PM, tvellalott wrote:
At 3/31/2011 10:32:45 PM, J.Kenyon wrote:
Bob Dylan's cover is much better than the original XD

ZOMG, Bob Dylon can save any song.

Indeed. When Dylan sings it, it sounds like a lyrical poem dedicated to the racial struggles of the '60s. "Gotta catch my bus, I see my friends kickin' in the front seat, sittin' in the back seat...which seat can I take?" is a recounting of the first time Dylan felt the impact of segregation; his white friends were in the front of the bus, and his black friends were in the back. Ultimately, they find closure in "Partyin'" as everybody is looking forward to the weekend, regardless of skin color.

Before I'm accused of plagiarism, I should note that I copypasta'd this from the comments section of the video.
Danielle
Posts: 21,330
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/31/2011 11:52:31 PM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 11:20:14 PM, J.Kenyon wrote:
At 3/31/2011 11:12:07 PM, tvellalott wrote:
ZOMG, Bob Dylon can save any song.

I saw him live in K-Zoo last fall, btw.

I saw him in Wisconsin last summer. Meh. The experience was great but his set was just okay.

Btw I take it back about Jack White. I just got introduced to some of his non Stripes stuff and it was pretty impressive! He's still not the best by any means but much better than I originally gave him credit for.
President of DDO
tvellalott
Posts: 10,864
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 12:18:28 AM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 11:17:08 PM, J.Kenyon wrote:
At 3/31/2011 11:12:07 PM, tvellalott wrote:
At 3/31/2011 10:32:45 PM, J.Kenyon wrote:
Bob Dylan's cover is much better than the original XD

ZOMG, Bob Dylon can save any song.

Indeed. When Dylan sings it, it sounds like a lyrical poem dedicated to the racial struggles of the '60s. "Gotta catch my bus, I see my friends kickin' in the front seat, sittin' in the back seat...which seat can I take?" is a recounting of the first time Dylan felt the impact of segregation; his white friends were in the front of the bus, and his black friends were in the back. Ultimately, they find closure in "Partyin'" as everybody is looking forward to the weekend, regardless of skin color.

LOL
"Caitlyn Jenner is an incredibly brave and stunningly beautiful woman."

Muh threads
Using mafia tactics in real-life: http://www.debate.org...
6 years of DDO: http://www.debate.org...
J.Kenyon
Posts: 4,194
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 12:40:27 AM
Posted: 5 years ago
At 3/31/2011 11:52:31 PM, Danielle wrote:
At 3/31/2011 11:20:14 PM, J.Kenyon wrote:
At 3/31/2011 11:12:07 PM, tvellalott wrote:
ZOMG, Bob Dylon can save any song.

I saw him live in K-Zoo last fall, btw.

I saw him in Wisconsin last summer. Meh. The experience was great but his set was just okay.

Same. "Tangled Up In Blue" and "Just Like a Woman" were the highlights. The rest was meh. A lot of it was his newer stuff and a lot of it I couldn't make out because he can hardly sing anymore and the arrangements were so different from the originals.

Btw I take it back about Jack White. I just got introduced to some of his non Stripes stuff and it was pretty impressive! He's still not the best by any means but much better than I originally gave him credit for.

I like the Stripes much better than the Raconteurs. The Raconteurs are great live -- I have some bootlegs on my iPod -- but the album cuts sound too polished. It's kinda cool seeing what Jack can do with another guitarist, a bassist, and a more technically skilled drummer, but they're missing the raw energy and power of the White Stripes.

Dead Weather is meh. Jack mostly plays drums for them.
darkkermit
Posts: 11,204
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 11:04:37 AM
Posted: 5 years ago
IT"S FRIDAY!!!!!!!!!!!!!! GOT TO GET DOWN ON FRIDAY. EVERYONE"S LOOKING FORWARD TO THE WEEKEND. PARTYING PARTYING PARTYING YEA!!! PARTYING PARTYING PARTYING YEA!!! FUN !!! FUN!!! FUN!!! FUN!!!

Wow, that song is going to be stuck in my head every single friday.
Open borders debate:
http://www.debate.org...
TUF
Posts: 21,310
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 11:59:54 AM
Posted: 5 years ago
Apparently she's for reals. And who does she wanna sing with? Justin Beiber.

The sad thing is Bieber won't ever be able to respond. He doesn't watch abc news, he watches disney channel.
"I've got to go and grab a shirt" ~ Airmax1227
BangBang-Coconut
Posts: 265
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 12:17:48 PM
Posted: 5 years ago
http://latimesblogs.latimes.com...

People are making too big a deal of this song. It's a cute song; take it for what it is. The girl is only 13, you can't expect her to be as good as some-one with years of experience under their belt.
TUF
Posts: 21,310
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 12:26:27 PM
Posted: 5 years ago
At 4/1/2011 12:17:48 PM, Hello-Orange wrote:
People are making too big a deal of this song. It's a cute song; take it for what it is. The girl is only 13, you can't expect her to be as good as some-one with years of experience under their belt.

By her posting it on the internet, she gives everyone the right to make fun. But she's almost got 100,000,000 views. Obviously she wouldn't get all those views if everyone thought she was bad. I'm sure most people like the video more than not. Especially since most of the youtube populace is made up of kids around her age.

I'll give her some credit as a singer, she really isn't all that bad. Its really the video, and how corny it is, along with the crappy lyrics that I think gives the video so much flack as being "the worst video in the world". If she were given better producers and a better music studio, she could totally be the new pop music sensation.
"I've got to go and grab a shirt" ~ Airmax1227
J.Kenyon
Posts: 4,194
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 1:46:04 PM
Posted: 5 years ago
At 4/1/2011 12:26:27 PM, TUF wrote:
I'm sure most people like the video more than not.

False. 174,550 likes, 1,416,560 dislikes.
badger
Posts: 11,793
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/1/2011 2:00:36 PM
Posted: 5 years ago
At 4/1/2011 1:46:04 PM, J.Kenyon wrote:
At 4/1/2011 12:26:27 PM, TUF wrote:
I'm sure most people like the video more than not.

False. 174,550 likes, 1,416,560 dislikes.

that's surely a record is it?
signature
devinni01841
Posts: 1,405
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/2/2011 11:43:10 AM
Posted: 5 years ago
I heard that her video made Justin Beiber cry...
There is nothing more bad-@ss than being yourself.

I solemnly swear I am up to no good.

Member of the Texas Army National Guard since 20111212

An Armed society is a polite society.
TUF
Posts: 21,310
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/2/2011 1:59:02 PM
Posted: 5 years ago
At 4/1/2011 1:46:04 PM, J.Kenyon wrote:
At 4/1/2011 12:26:27 PM, TUF wrote:
I'm sure most people like the video more than not.

False. 174,550 likes, 1,416,560 dislikes.

Yeah, I went back and noticed that after I posted. Hey, at least some people like it...

I know my girlfriend's little sister loves that crap.
"I've got to go and grab a shirt" ~ Airmax1227