Total Posts:16|Showing Posts:1-16
Jump to topic:

My Twelve Thousandth Post

imabench
Posts: 21,206
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/28/2014 7:10:09 PM
Posted: 2 years ago
nice pick for a song :D
Kevin24018 : "He's just so mean it makes me want to ball up my fists and stamp on the ground"

7/14/16 = The Presidency Dies

DDO: THE MOVIE = http://www.debate.org...
http://www.debate.org...

VP of DDO from Dec 14th 2014 to Jan 1st 2015
YYW
Posts: 36,271
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/28/2014 7:12:20 PM
Posted: 2 years ago
At 3/28/2014 7:10:09 PM, imabench wrote:
nice pick for a song :D

I thought it was tasteful, and relevant. lol
Tsar of DDO
NiqashMotawadi3
Posts: 1,895
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/29/2014 6:14:51 AM
Posted: 2 years ago
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

if it's not a big deal, don't make a thread about it. The Misc people are serious people.
YYW
Posts: 36,271
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/29/2014 12:42:04 PM
Posted: 2 years ago
At 3/29/2014 3:21:57 AM, Zarroette wrote:
Wow, what a delicate, little song! It's hard to listen to without a tear or two :*)

lol, I know, right?
Tsar of DDO
bladerunner060
Posts: 7,126
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/29/2014 12:50:04 PM
Posted: 2 years ago
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

Shouldn't this have been directed at bsh1? I mean, it's become clear you'd never desert him....
Assistant moderator to airmax1227. PM me with any questions or concerns!
YYW
Posts: 36,271
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/29/2014 12:52:38 PM
Posted: 2 years ago
At 3/29/2014 12:50:04 PM, bladerunner060 wrote:
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

Shouldn't this have been directed at bsh1? I mean, it's become clear you'd never desert him....

And now, what the song is has been revealed...

But yeah, I could have directed this at him :)
Tsar of DDO
bladerunner060
Posts: 7,126
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/29/2014 12:53:41 PM
Posted: 2 years ago
At 3/29/2014 12:52:38 PM, YYW wrote:
At 3/29/2014 12:50:04 PM, bladerunner060 wrote:
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

Shouldn't this have been directed at bsh1? I mean, it's become clear you'd never desert him....

And now, what the song is has been revealed...

But yeah, I could have directed this at him :)

Aww, I thought I kept it just barely oblique enough. Sorry.
Assistant moderator to airmax1227. PM me with any questions or concerns!
zmikecuber
Posts: 4,079
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
3/29/2014 5:07:11 PM
Posted: 2 years ago
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

*pukes all over keyboard*

The song, not your post, lol.
"Delete your fvcking sig" -1hard

"primal man had the habit, when he came into contact with fire, of satisfying the infantile desire connected with it, by putting it out with a stream of his urine... Putting out the fire by micturating was therefore a kind of sexual act with a male, an enjoyment of sexual potency in a homosexual competition."
9spaceking
Posts: 4,213
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/15/2014 1:57:19 PM
Posted: 2 years ago
Well....that's kind of awkward.
At least you didn't tell bsh1 to do what this song's lyrics say:
www.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk&feature=kp
Equestrian election
http://www.debate.org...

This House would impose democracy
http://www.debate.org...

Reign of Terror is unjustified
http://www.debate.org...

Raise min. wage to $10.10
http://www.debate.org...
Fanath
Posts: 830
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/15/2014 2:14:43 PM
Posted: 2 years ago
At 3/29/2014 5:07:11 PM, zmikecuber wrote:
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

*pukes all over keyboard*

The song, not your post, lol.

How was typing after that.
Dude... Stop...
cybertron1998
Posts: 5,818
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/15/2014 6:33:25 PM
Posted: 2 years ago
i fvcking missed my 4 thousandth
Epsilon: There are so many stories where some brave hero decides to give their life to save the day, and because of their sacrifice, the good guys win, the survivors all cheer, and everybody lives happily ever after. But the hero... never gets to see that ending. They'll never know if their sacrifice actually made a difference. They'll never know if the day was really saved. In the end, they just have to have faith.
Subutai
Posts: 3,187
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/15/2014 10:37:58 PM
Posted: 2 years ago
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

Crap. Didn't you celebrate 10000 just a little while back? And I see you're getting up to 13000 posts.
I'm becoming less defined as days go by, fading away, and well you might say, I'm losing focus, kinda drifting into the abstract in terms of how I see myself.
YYW
Posts: 36,271
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/15/2014 11:12:30 PM
Posted: 2 years ago
At 4/15/2014 10:37:58 PM, Subutai wrote:
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

Crap. Didn't you celebrate 10000 just a little while back? And I see you're getting up to 13000 posts.

I type wicked fast.
Tsar of DDO
WheezySquash8
Posts: 130
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
4/17/2014 5:16:06 AM
Posted: 2 years ago
At 3/28/2014 7:04:08 PM, YYW wrote:
I thought I should make a thread about this, but meh. Not really that big of a deal.

Enjoy this nice music:

https://www.youtube.com...

Congrats!
Pacifist Since 3/12/14
Wheezy