Total Posts:1|Showing Posts:1-1
Jump to topic:

Chat danmark gratis tandlge

backboxsesa
Add as Friend
Challenge to a Debate
Send a Message
7/11/2018 5:30:16 AM
Posted: 1 week ago
>>> Link: http://backboxsesa.wiki-data.ru...

>>> Mirror: http://bit.ly...

Det har v"ret rigtig nemt og problem frit. Form"l Selskabets form"l er at besidde ejerandele i et eller flere tandl"geselskaber. Jeg anbefaler jer gerne til andre med tand problemer. Smilende, profession elt personale og en klinik med et h"jt kvalitetsn iveau Jeg var i g"r for chat danmark gratis tandl"ge gang til tjek og behandling hos Kenneth. Der fandt jeg faktisk svar p" min forf"rdeli ge tandpine, det. Hun var s"d til at sp"rge ind, ogs" selvom hun vel sidder i Kbh, og jeg fortalte at jeg bor i Jylland. Har lige fors"gt at f" en tid til eftersyn som jeg plejer, men nu laver tandl"gern e ikke l"ngere eftersyn, det skal foreg" hos en tandplejer. Har v"ret hos flere tandl"ger for at h"re om jeg kunne f" rettet med usynlige skinner som voksen, men har hver gang f"et at vide det ikke var muligt - kun med alm. Fik rettet t"nder som ung, men de var blevet meget sk"ve igen gennem "rene. Rigtig kompetent r"dgivning og behandling og ikke mindst s"de ansatte. Jeg blev meget overrasket da han sagde at han godt kunne rette dem med invisalign. Uden tvivl den bedste tandl"gekl inik jeg har bes"gt. Jeg har selv v"ret under behandling i 9 m"neder, med henblik p" tandregule ring og har ikke forladt klinikken en eneste gang, hvor jeg har f"lt d"rlig service eller lignende. Kan kun anbefale klinikken. F"rst var jeg bare inde p" jeres hjemmesiderent tilf"lde via Google s"gning. Jeg gik meget lykkelig fra klinikken den dag. S" nu m" jeg finde et andet sted at blive kontroller et. Fantastisk behandling fra start til slut - er lige blevet f"rdig med et implantat hos Mikkel og kunne ikke have dr"mt om et bedre forl"b eller resultat. Ingen smerter og god tid til behandling en.
Kan st"rkt anbefale de dygtige tandl"ger i Br"nsh"j, som har rettet mine t"nder til perfektion med Invisalign. Klinikkens "bningstider i julen og nyt"r er: 24. Klinikkens personale er altid smilende, s" kan varmt anbefales! Rigtig kompetent r"dgivning og behandling og ikke mindst s"de ansatte! Jeg vil til enhver tid anbefale tbt : Jeg fik en fantastisk behandling med Invisalign som p" 1,5 "r gav mig det danmaro smil, som jeg altid har "nsket mig.
Gl"delig jul og godt nyt"r :- Stort tillykke til vores elev Cecilie med at have afsluttet uddannelsen som klinikassistent i sidste uge!