People shouldn't lie about there age on DDO

Posted by: FIZBO

Vote
17 Total Votes
1

It's fine if they don't wanna say they don't have to.

Giiiiirrrrrlllllll they can do what ever they want mmmmmhmmmm
9 votes
2 comments
2

All the way. It's soooo annoying when people lie about how old they are

You want to know the age of the person who your debating or reading a opinion of.
8 votes
2 comments
Leave a comment...
(Maximum 900 words)
FIZBO says2014-07-18T18:38:56.1113520-05:00
But no one puts there social security # on DDO and you don't see full names Offen either
mishapqueen says2014-07-18T18:39:27.5596431-05:00
Still, it is a privacy concern that we should respect.
FIZBO says2014-07-18T18:40:58.3966962-05:00
What about DDO privacy? Don't they have something in there privacy abut age? I'm srsly asking idk if they do or not
FIZBO says2014-07-18T18:41:27.3341397-05:00
I'll look it up too
mishapqueen says2014-07-18T18:43:17.2447737-05:00
Yes you can. But saying they can't put a fictitious name is impinging on their freedom of speech. ;)
LogicalLunatic says2014-07-18T18:52:06.8905590-05:00
Well, a member should have the right not to be looked down upon because of his or her age.
FIZBO says2014-07-18T18:55:02.3924685-05:00
^^ exactly. That's basically why people lie about age in the first place, privacy isn't a major concern for most of them
mishapqueen says2014-07-18T18:58:38.0595948-05:00
Well privacy is my reason. My age on here is 5 months off.
LogicalLunatic says2014-07-18T19:02:28.1101053-05:00
BTW, hi Izbo.
FIZBO says2014-07-18T19:07:21.9710240-05:00
Hullo
FIZBO says2014-07-18T19:09:12.3450789-05:00
*gasps* dangit now I can impersonate you! I'm just teasing...You made a good point.
mishapqueen says2014-07-18T19:12:29.0928894-05:00
LOL! :D
CordialCongressman says2014-07-18T19:43:24.0573323-05:00
People shouldn't be judged based in their age in DDO. At the same time, however, people shouldn't lie about it. All that should matter is the quality of a member's arguments.
Oromagi says2014-07-18T20:01:38.9061752-05:00
Why would anyone ever give a damn? If you're not assuming that everybody on the internet is lying about everything, then you're doing it wrong
FIZBO says2014-07-18T20:10:06.2903324-05:00
Friend from across the river, They "give a damn" for the same reason you cared enough to comment xD

Freebase Icon   Portions of this page are reproduced from or are modifications based on work created and shared by Google and used according to terms described in the Creative Commons 3.0 Attribution License.

By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use.